Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Systém pro pokročilou vizuální teleprezenci
Davídek, Daniel ; Kopečný, Lukáš (oponent) ; Žalud, Luděk (vedoucí práce)
V úvodu práce jsou uvedeny základní principy vizualní teleprezence spolu s rozborem důležitých aspektů při návrhu tohoto zařízení. Dále je uveden krátký přehled některých aplikací teleprezenčních systémů. Následně jsou popsány základní parametry a funkce lidského zraku včetně parametrů pohybů hlavy. Praktická část práce se zabývá vytvořením teleprezenčního zařízení umožňující vnímání obrazu na dálku za použití kamery s velkým FOV umístěné na posledním článku servoramene se 3 stupni volnosti jejíž obraz je promítán do trojrozměrné scény na relativní pozici vyčtenou z aktuálního natočení jednotlivých servomotorů. Scéna je vnímána skrze headset Oculus Rift (DK1, DK2), kdy aktuální směr pohledu hlavy vyčtený z inerciálních senzorů Riftu je žádanou hodnotou pro natočení jednotlivých motorů. Pro ovládání a nastavení motorů byl vytvořen program v jazyce \csharp (WPF) zpracovávající byte-ovou komunikaci skrze RS485-USB rozhraní jež spouští a umožňuje nastavovat parametry teleprezence. Scéna je vykreslována skrze wrappery knihoven DirectX a LibOVR a to sice SharpDX a SharpOVR.
Multi-platform Multiplayer RPG Game
Do Manh, Tuan ; Gemrot, Jakub (vedoucí práce) ; Ježek, Pavel (oponent)
Název práce: Multi-platform Multiplayer RPG Game V rámci práce byla vytvořena multiplatformní hra, kterou je možné spustit na různých zařízeních se systémem Windows 8.1 a Windows Phone 8.1. Mělo se jednat o univerzální herního klienta spustitelném na různých zařízeních (PC, notebook, tablet, mobilní telefon). Hra měla spadat do žánru her na hrdiny (RPG) se zaměřením na akčně tahový boj. V rámci práce byl vytvořen vlastní 3D renderer pro malé scény umožňující renderování objektů a animování postav. V rámci práce byla také implementována knihovna pro cross-device komunikaci zprostředkovávající bluetooth technologii pro komunikaci mezi klienty běžících na různých zařízeních. Dále byla vytvořena knihovna pro server-client komunikaci, která je použitá v implementaci herního serveru, který nabízí možnost online hraní.
Multi-platform Multiplayer RPG Game
Do Manh, Tuan ; Gemrot, Jakub (vedoucí práce) ; Ježek, Pavel (oponent)
Název práce: Multi-platform Multiplayer RPG Game V rámci práce byla vytvořena multiplatformní hra, kterou je možné spustit na různých zařízeních se systémem Windows 8.1 a Windows Phone 8.1. Mělo se jednat o univerzální herního klienta spustitelném na různých zařízeních (PC, notebook, tablet, mobilní telefon). Hra měla spadat do žánru her na hrdiny (RPG) se zaměřením na akčně tahový boj. V rámci práce byl vytvořen vlastní 3D herní engine pro malé scény umožňující renderování objektů a animování postav. Vývoj herního enginu byl proveden pomocí rozhraní DirectX. V práci se podařilo napsat engine v .NET C# s použitím knihovny SharpDX. V rámci práce bylo také implementováno rozhraní pro cross-device komunikaci založené na bluetooth technologii pro komunikaci mezi klienty běžících na různých zařízeních.
Multi-platform Multiplayer RPG Game
Do Manh, Tuan ; Gemrot, Jakub (vedoucí práce) ; Ježek, Pavel (oponent)
Název práce: Multi-platform Multiplayer RPG Game V rámci práce byla vytvořena multiplatformní hra, kterou je možné spustit na různých zařízeních se systémem Windows 8.1 a Windows Phone 8.1. Mělo se jednat o univerzální herního klienta spustitelném na různých zařízeních (PC, notebook, tablet, mobilní telefon). Hra měla spadat do žánru her na hrdiny (RPG) se zaměřením na akčně tahový boj. V rámci práce byl vytvořen vlastní 3D renderer pro malé scény umožňující renderování objektů a animování postav. V rámci práce byla také implementována knihovna pro cross-device komunikaci zprostředkovávající bluetooth technologii pro komunikaci mezi klienty běžících na různých zařízeních. Dále byla vytvořena knihovna pro server-client komunikaci, která je použitá v implementaci herního serveru, který nabízí možnost online hraní.
Systém pro pokročilou vizuální teleprezenci
Davídek, Daniel ; Kopečný, Lukáš (oponent) ; Žalud, Luděk (vedoucí práce)
V úvodu práce jsou uvedeny základní principy vizualní teleprezence spolu s rozborem důležitých aspektů při návrhu tohoto zařízení. Dále je uveden krátký přehled některých aplikací teleprezenčních systémů. Následně jsou popsány základní parametry a funkce lidského zraku včetně parametrů pohybů hlavy. Praktická část práce se zabývá vytvořením teleprezenčního zařízení umožňující vnímání obrazu na dálku za použití kamery s velkým FOV umístěné na posledním článku servoramene se 3 stupni volnosti jejíž obraz je promítán do trojrozměrné scény na relativní pozici vyčtenou z aktuálního natočení jednotlivých servomotorů. Scéna je vnímána skrze headset Oculus Rift (DK1, DK2), kdy aktuální směr pohledu hlavy vyčtený z inerciálních senzorů Riftu je žádanou hodnotou pro natočení jednotlivých motorů. Pro ovládání a nastavení motorů byl vytvořen program v jazyce \csharp (WPF) zpracovávající byte-ovou komunikaci skrze RS485-USB rozhraní jež spouští a umožňuje nastavovat parametry teleprezence. Scéna je vykreslována skrze wrappery knihoven DirectX a LibOVR a to sice SharpDX a SharpOVR.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.